دبیرستان نمونه احمدی لاریجانی آمل(متوسطه ی اوّل)

دانش اندردل چراغ روشن است / وزهمه بدبرتن توجوشن است

دبیرستان نمونه احمدی لاریجانی آمل(متوسطه ی اوّل)

دانش اندردل چراغ روشن است / وزهمه بدبرتن توجوشن است

* دانستن-توانستن-زیستن-باهم زیستن*
این مدرسه ساحت ها ی تربیت را که شامل:
1-تربیت اعتقادی ، عبادی ، اخلاقی
2-تربیت زیستی ، بدنی
3-تربیت اجتماعی سیاسی
4-تربیت اقتصادی وحرفه ای
5- تربیت علمی ،فناوری
6-تربیت هنری وزیبایی شناختی
می باشد هدف قرار داده تا آن هارا به یاری خداوند وهمت پرسنل این مدرسه کسب نماید.

آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

اطلاعیه ها

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ب.ظ

 

 

 

 

شماره های تماس دبیرستان:

تلفن:   44222838 - 011                 فکس: 44252612 - 011   

 

 

برنامه هفتگی 1403-1402

 

     

 

آزمون ها وامتحانات 

 

 

 

 

  آزمون پیشِ رو: 

آزمون مرحله 8

عمومی: هفتم و هشتم

شبیه ساز: نهم

زمان: 1403/02/23

 

 

 

دستورالعمل آزمون های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی 1403-1402

دریافت

  برنامه سالانه آزمون ها و امتحانات

1402-1403

دریافت


چارت سازمانی

1402-1403

 

 

 

 

جلسات و گردهمایی ها

 

 

 

پذیرفتگان به مدارس تیزهوشان و نمونه

1402-1403

گزارش مصور از عملکرد سال 1402-1401

 

اردوی تفریحی پایه نهم

سه شنبه 1401/12/2

 

 

 

 

برنامه مدام (مشارکت دانش آموزان در امور اجرایی مدرسه)

1401/12/30

 

 

جشن برترین های امتحانات و آزمون های ترم اول

 

زمان:  چهارشنبه 1401/11/26  ساعت 15  الی 17

مکان: سالن شهید رجایی آمل

 

 

3- جلسه اولیای محترم پایه نهم در سالن اجتماعات دبیرستان 

سه شنبه 1401/11/11ساعت 10 صبح

 

موضوع: نقش پدر و مادر در  جهت رشد و ارتقای فرآیند آموزشی و تربیتی و تبیین هدایت تحصیلی

 

 

 

1- جلسه اولیای محترم پایه هفتم در سالن اجتماعات دبیرستان 

سه شنبه 1401/11/4 ساعت 10 صبح

 

موضوع: نقش پدر و مادر در رشد و ارتقای دوره نوجوانی، جهت رفتار مطلوب تعلیم و تربیت

 

 

 

2- جلسه اولیای محترم پایه هشتم در سالن اجتماعات دبیرستان 

چهار شنبه 1401/11/5 ساعت 10 صبح

موضوع: نقش پدر و مادر در رشد و ارتقای دوره نوجوانی، جهت رفتار مطلوب تعلیم و تربیت

 

 

 



 

پذیرفتگان به مدارس تیزهوشان و نمونه

1401-1402 

 

کسب قهرمانی مینی فوتبال در سطح منطقه در بین 43 تیم شرکت کننده 1402-1401 

 

 

 

گلچینی از عکس های سال 97

به درخواست همکلاسی های قدیمی

 

 

 

گلچینی از عکس های سال 96

به درخواست همکلاسی های قدیمی

 

 

شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت          روی مه پیکر او سیر ندیدیم و برفت

دهم آبان سالروز آسمانی شدن آقاسید عرفان محمدی گرامی باد

روحش شاد و قرین انبیاء و اولیاء و پاکان


 

 

دستورالعمل آزمون ورودی تیزهوشان 

 

 

 

 

         استاد یاد و نامت جاودان!

 

 

 

 

 

به یاد هم کلاسی های سال های گذشته

 

 

 

 

 

 

 

تعالی مدیریت دبیرستان نمونه و کمیته ی بهبود

 

 

 

 

 

تعالی مدرسه درسال

دریافت

 ویرایش 38 دفترچه تعالی

دریافت

 

 

 گزارش مصورکارگروه تخصصی مدیران-اردی بهشت 95(کمیته بهبود3)

 دریافت

۹۵/۰۱/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
نمونه احمدی لاریجانی آمل

نظرات  (۸)

با عرض سلام و احترام نتیجه آزمون نمونه دولتى دقیقاً چه زمانى اعلام میشه ؟؟ باتشکر
پاسخ:

سلام

دقیقاًمشخص نیست ولی احتمالاًاواخرتیریااوایل مردادماه باشد.

ممنون.

۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۰ یک بوستانی
سلام.
با عرض خسته نباشید درخواستی داریم.
لطفا نتایج برترین های ترم دوم را بر روی سایت بگذارید
باتشکر
پاسخ:

سلام

ان شالله سعی می شود،انجام گیرد.

سپاس!

۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۵ خانواده یکی از دانش اموز برتر
با عرض سلام و خسته نباشید
لطفا نفرات برتر نیمسال دوم را در سایت قرار دهید تا انگیزه ای برای تکرار ان و بقیه دانش اموزان شود
با تشکر
پاسخ:
با سلام و سپاس از لطفتان

ان شاالله در دستور کار خواهدبود.
ممنون از نظرتان.
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۶ یک گلستانی
با سلام به خدمت کارکنان زحمت کش مدرسه و عرض خسته نباشید به مدیریت تعالی مدرسه سوالی داشتم
آیا میشود که اسامی برترین های ترم دوم را در سایت بگذارید
با سپاس فراوان

پاسخ:
باسلام وارادت
معمولا ترم اول لیست فضلی انجام می شود اما در ترم دوم به صورت بایگانی در اختیار مدرسه می باشد.
سپاس از نظرتان
سه سال گذشت. سه سال عجیب. سه سالی که هم شکست داشتم هم پیروزی. هیچ وقت فکر نمیکردم انقدر عجیب خداحافظی کنم. دلم تنگ میشه خیلی زیاد . الان که دارم مینویسم زبونم داره بند میاد. چون سه سال جزو برترین ها بودم .همیشه میدونستم باید تلاشمو کنم. اما نمیدونستم یه روزی نتیجه زحمت زیادتد یهو بر باد میره.
نمیخوام کامتون رو تلخ کنم. اما از اینجا میخوام دست تک تک شما رو ببوسم.چون که بهترین کارهارو برای ما کردین.
پاسخ:
سلام
آرزوی بهترین ها برای شما و همه عزیزان
و آرزومند موفقیت در زندگی و درس و بحث به ویژه دانشگاه

همیشه سربلندباشید!
با سلام و ارادت
چرا توی کانال شما  بعضی از گوشی ها نمی شود عضو شد
با تشکر
پاسخ:
سلام
به دفتر مدرسه مراجعه بفرمایید.
سپاس گزار
با سلام 
لطفا برای درس علوم تجربی آن را به سه بخش شیمی و فیزیک و زیست و زمین شناسی بخش بندی کنید تا دانش آموزان فراتر از کتاب درسی و بهتر یاد بگیرند. این تقاضای همه ی ما هشتمی هاست

پاسخ:
سلام
از برنامه های پیشنهادی بوده، اجازه بفرمایید تا مسئولین بهترین گزینه وآن چه برای دانش آموزان مناسب تر است،انجام بدهند.
سپاس گزار
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۱۹ صدرا مجیدیان
                 خداحافظ ای شوکت بودنم ..... خداحافظ ای مهر زرین من
اولین روزی که پا به دبیرستان گذاشتم خوشحال بودم. با دوستان جدیدی آشنا شدم.با دبیرانی دیدار کردم که هر لحظه از سخنان آنها درس میگرفتم.با معاون های گران بهایی صحبت کردم که میدانم واقعا بهترین هستند با مدیری مدبر گفت و گو  کردم که همیشه به من لطف داشتند. نمیدونم آیا تونستم دل تک تک شما عزیزان را شاد کرده باشم یا نه اما اینو میدونم که من از همه ی شما بزرگواران خاطرات خوبی داشتم. پس اگه ادای دینی هم باشه من حاضرم این سه سال دیگه رو ( هر جا که میخواد باشه ) خوب باشم و پیشرفت کنم که در نهایت به لطفا خدا رتبه خوبی بیارم و دل شما ستاره های درخشان را خرسند کنم.
امیدوارم باز هم دیگر رو ببینیم 
# بهترین دبیرستان من

پاسخ:
به نام خدا
شما هم مانند دیگر بچه ها باشخصیت و گل بودید و خواهید بودید و همیشه پر افتخار بمانید
سپاس گزار 
آرزوی بهترین ها برای همه و شما داداش گل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی